Mina Egna Dikter


Vad är livets stora gåta
Älska glömma och förlåta
Vad ska man älska
Och vad ska man förlåta
Jag har ingen att älska
Ingen att glömma
Och ingen att förlåta
Vad är då meningen för mig med
"Livets stora gåta"

Vem lovade dig att göra ögon
Av stjärnorna på himlen
Vem sa att du fick ta sammet
I din mun
Var det någon som såg när
Du tog silke till håret
Ögon som tindrar
Mun som sammet
Hår som silke
Detta är du

Jag kan ej glömma
Den första gång jag såg dig
Du blev blomman i mitt liv
Jag minns våra stunder tillsammans
Jag minns dig min underbara blomma
Dig för alltid
Jag ska dig älska
Min för evigt
Du är min underbara blomma

Solen skiner då du älskar mig
Och stjärnorna tindrar
Så som dina ögon
Det var du som fick liv i mitt hjärta
så nu kan du ju inte bara gå
Ifrån mig
För en själ behöver ett hjärta
Och det hjärtat är du


Kommentarer
Postat av: Hanniiii

SÖT!

2010-02-01 @ 20:58:33
URL: http://www.Hanniiii.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0