Mina Egna Dikter

Jag hade din kärlek i mina hand
Men jag kastade bort den
Sen förstod jag hur mycket du betydde för mig
Men nu ärdet försent
Alldeles försent

Det finns en blomma vit som snö
Kan ej vissna
Kan ej dö
Dess namn känner man nog igen
Trofast
Vänskap
Heter den

Vi sitter på sängen
Det är stilla och tyst
Du smeker min kind som du nyss kysst
Så kramar du om mig
Kärleksfullt och ömt
Verkligheten är finare än vad jag drömt
Du drar mig intill dig
Och kysser mig hårt
Ingen ska få förstöra det fina som är vårt

En natt drömde jag om dig
Det var lycka att känna dig
Jag kände en vindpust
Jag hörde ett tjut
Plötsligt toga drömmen slut

Du är det finaste jag vet
Jag blir alldeles het
När du ser på mig




Kommentarer
Postat av: Kristin - Bloggen om mig och min vardag!

Fin blogg! Allt bra? (:

2010-01-30 @ 20:22:10
URL: http://kristineeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0