Mina Egna Dikter

Varför känns det så annorlunda nu
Du är ju fortfarande du
Kanske är det jag som har förändrats
Och då har även mina känslor ändrats
Kanske borde vi vara ifrån varann ett tag
Kanske vi hittar tillbaka en dag
Men du märker väl själv
Att inget är som det var
Glöden mellan oss finns liksom
Inte längre kvar
Varför känns det så här
Varför känner jag mig inte längre kär
Jag hoppas att detta kommer att vända
För vad kommer annars att hända

Du är den underbaraste jag vet
Med dina fina ögon
Och ditt vackra leende
Jag glömmer dig aldrig den dagen
Vi skiljs åt du och jag
Du är den goaste jag har träffat
Det har väl hänt att vi har bråkat ibland
Men det har väl gått över snabbt
Hoppas att jag kommer att finnas i ditt minne
För du kommer iallafall  att finnas i mitt

Jag är galen i dig
Men det vet du kanske redan
Jag är hopplöst förälskad i dig
Men det vet du nog redan
Saknar dig så att jag blir tokig
Men tokig kanske jag redan är

Förlåt att jag lekte
Förlåt att jag svek
Jag trodde att det var en lek
Försent hade jag insett
Försent hade jag försett
Att det är dig jag älskar
Men nu har du gått

Det var kärlek
Vi går på stranden
Du håller mig hårt i handen
Jag kramar den hårt
Det känns så svårt
Att förstå att snart är det slut
Ingenting blir som förut
Du håller mig i handen
snart rinner vår kärlek ut i sanden





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0