Mina Egna Dikter

Sorg smärta inte en dag av lycka
Om du fanns här den jag drömmer om och saknar
Då skulle solen stråla på mig
Och jag skulle skina ikapp med den som kom
Kom du jag väntar på dig
Ge mig sol och värme
Ge mig lycka
Ge mig allt
Allt


Du är så snäll och rar
Du är den bäste vän jag har
Min bästa vän kommer du förblir
För ingen har så kul som vi
Vi hittar alltid på en massa trams
Men om vi bråkar blir vi alltid sams
Du är den bäste vän jag har




Det fanns en kärlek så röd
Det fanns en ömhet
Det fanns en lycka så lycklig
Det fanns en romantik så romantisk
Det fanns en humor så rolig
Det fanns en kille som var allt
Och det var du



Dina ögon kan glimma
Dina läppar kan le
men sorgen i ditt hjärta kan ingen se




Någon jag älskar
Någon jag vill ha
Någon i mitt liv
Någon i mina tankar
någon som är hela världen
Någon som är perfekt
Någon i mitt hjärta är du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0